FAQCo znamená Virtuální mobilní operátor? Virtuální mobilní operátor je poskytovatel bezdrátových hlasových a datových služeb, který nedisponuje vlastní infrastrukturou (nemá vlastní vysílače). Funguje na základě spolupráce s mobilním operátorem prostřednictvím obchodní smlouvy a získá tak přístup k velkoobchodním cenám. Pro své zákazníky tedy poskytuje volání, SMS a data za lepší ceny
Ano, službu KAM PHONE provozujeme na sítích T-Mobile díky čemuž se nemusíte bát, že zůstanete bez signálu.
Cena jedné SIM je 390 Kč. Za tuto cenu obdržíte SIM kartu, vlastní samoobsluhu muj.kamphone.cz a kredit ve výši 300 Kč. Do konce roku 2014 ji můžete v rámci zaváděcí akce získat za 300 Kč. Poštovné hradíme my. Objdenat si ji můžete v sekci OBJEDNAT
SIM kartu zasíláme našim zákazníkům ZDARMA
V případě zájmu o SIM kartu KAM PHONE stačí vyplnit kontaktní údaje v sekci OBJEDNAT
Ano, přenesení vašeho stávajícího telefonního čísla ke KAM PHONE je možné na základě ČVOP (Čísla Výpovědi Opouštěného Poskytovatele). Přesné instrukce naleznete v sekci PŘENOS ČÍSLA k nám
Podrobný popis aktivace SIM karty naleznete v sekci AKTIVACE SIM
Kredit si jednoduše a rychle dobijete ve své samoobsluze muj.kamphone.cz, kde si zvolíte možnost DOBÍJENÍ KREDITU. Máte na výběr z několika platebních metod poskytovaných certifikovanou platební bránou GoPay. Do 10 minut po zaplacení se vám načte váš kredit
Ano, aktuální výši vašeho kreditu si můžete neustále hlídat v samoobsluze muj.kamphone.cz
Dobíjení kreditu je čistě na vašich potřebách. Nutno ale upozornit, že se z kreditu každý měsíc odečítá poplatek za vedení SIM karty dle platného ceníku a nastaveného tarifu
Jaká je platnost vašich datových balíčků? Datové balíčky jsou platné vždy do konce kalendářního měsíce, ve kterém byly pořízeny, proto je z kreditu odečtená vždy poměrná část ceny balíčku a nastavený poměrný počet MB podle toho, který den v měsíci byly pořízeny. Vybrat si můžete ze tří datových balíčků jak u předplacené tak u paušální karty
V případě, že jste vyčerpal váš balíček s předplaceným objemem dat, dojde ke zpomalení vašeho internetu. Pro nastavení opětovné rychlosti si můžete předplatit další balíček ve vaší samoobsluze muj.kamphone.cz, nebo se vrátit k účtování po kB
Ano, po navýšení vašeho kreditu nad hranici 2 000 Kč u předplacené karty, nebo po složení vratné Jistiny u paušálních služeb si můžete v samoobsluze namuj.kamphone.cz Roaming aktivovat
Jaké je zúčtovací období u paušálních služeb? Zúčtovací období u paušálních služeb je vždy od 1. dne v kalendářním měsíci do posledního dne kalendářního měsíce
Jako cenu zaplatím za první měsíc používání? Za první měsíc zaplatíte poměrnou část podle počtu dnů, po které jste službu v daném měsíci využíval
Vyúčtování vám přijde nejpozději do 15. dne kalendářního měsíce následujícího po zúčtovacím období do vaší emailové schránky (nenastavíte-li si způsob doručení jinak). Vyúčtování je splatné do 7 dnů od doručení
Jak si nastavím svůj telefon pro odesílání MMS a mobilní internet? Podrobný návod najdete v sekci nastavení
Co dělat při ztrátě, nebo odcizení SIM karty V tomto případě neprodleně kontaktujte naše pracovníky jedním ze způsobů uvedeným v sekci kontakty. Upozorňujeme, že infolinka je v provozu v pracovní dny od 9:00 do 13:00. Pro komunikaci mimo tyto hodiny nás můžete kontaktovat prostřednictvím emailu, facebooku www.facebook.com/kamphone, nebo nám zanechat zprávu na live chatu |