k nám
Pro přenos čísla potřebujete získat Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele (ČVOP). Tento údaj získáte u svého současného operátora. Způsoby podmínky získání jsou nepatrně jiné u každého operátora a pro každou službu, kterou využíváte. Náš návod by vám to měl usnadnit.
Máte-li u svého současného poskytovatele předplacenou kartu, nesmíte mít při přenosu záporný kredit, jinak bude přenos zamítnut. Případný zbývající kredit není při přenosu čísla převáděn, doporučujeme jej proto spotřebovat. Máte-li u svého současného poskytovatele paušální tarify předchází získání ČVOP výpověď smlouvy. Při úvazcích na dobu určitou vás stávající operátor může penalizovat za její předčasné ukončení. O podrobnostech ohledně ukončení smluvního vztahu a délce výpovědní lhůty se prosím informujte u vašeho stávajícího operátora. Upozornění: Pokud máte jakékoliv problémy s vystavením čísla ČVOP, kontaktujte prosím vašeho stávajícího operátora. Kontaktní čísla na jednotlivé operátory pro získání ČVOP
ČVOP Vám operátor odešle v den přijetí výpovědi zpravidla formou SMS.
Při dokončování objednávky vyberte možnost "ponechat si svoje číslo" a následně budete vyzváni k zadání ČVOP.
Přenos čísla proběhne 4 pracovní dny po datu uvolnění uvedeném na 4. - 7. číslici ČVOP.
Do okamžiku přenosu vaše číslo zůstává v provozu na kartě původního operátora.
Přenos probíhá v nočních hodinách a je s ním spojena nedostupnost čísla v trvání několika hodin. Několik dní před datem přenosu čísla obdržíte informační SMS o tom, kdy přenos k nám proběhne. Další dotazy vám rádí zodpovíme na naší infolince 723 800 111, emailem na info@kamphone.cz, nebo na našem facebookovém profilu.
Využívejte výhody KAM PHONE aniž byste museli svým přátelům oznamovat nové číslo.
![]() |